Соціальна інклюзія в НУШ

08.01.2020

Що собою являє інклюзивна освіта? Перш за все, це введення учнів з особливими потребами до загального освітнього середовища. У вебінарі  "Соціальна інклюзія в Новій українській школі" від  спеціалістів сайту "ВСЕОСВІТА" розглянуто її сутність, передумови виникнення, основні принципи, покладені в основу інклюзивної інтеграції. Зосереджено увагу на функціях та проблемах, які спрямована подолати соціальна інклюзія. Розкрито питання як діагностувати обдарованість в сучасному інклюзивному середовищі. Та особливу увагу під час вебінару було зосереджено саме на формуванні інклюзивного середовища, яким воно має бути, його як педагогічне, психічне так і матеріальне забезпечення. У другій частині вебінару ви отримаєте відповіді на такі запитання: 

  • Педагогічний аспект інклюзивної освіти.Якими є вимоги до сучасного педагога? 
  • Які проблеми та страхи постають перед вихователями від впровадження нової концепції освіти та як з ними варто боротися?
  • Введення на допомогу вчителю посади асистента вчителя. Які його функції та повноваження? На що саме буде спрямована його діяльність?

Цей вебінар буде корисним для перегляду педагогам ЗЗСО, а особливо тим, хто вже працює за програмами НУШ, асистентам вчителів та всім, хто зацікавлений питанням впровадження інклюзивної освіти в Україні.

Джерело:  Всеосвіта https://www.youtube.com/watch?v=ZLSadg5u5h4&t=2s

© 2020 КУ "ІРЦ" РСР   72012, Запорізька обл., Михайлівський р-н., с. Роздол, вул. 40р.Перемоги,55
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати