Профіль інклюзивних учителів: що вони мають знати та вміти
Проєкт "Освіта вчителів для інклюзії" (Teacher Education for Incluusion - TE4I) Европейського Агентства з Особливих Потреб і Інклюзивної Освіти дослідив, як у різних країнах початкова освіта вчителів готує їх "бути інклюзивними" і склав Профіль інклюзивних учителів. Це - перелік знань, компетентностей і цінностей, якими має володіти вчитель, щоб забезпечити інклюзивне навчання.
Інклюзивне навчання Агентство розглядає нее як задоволення потреб особливих груп учнів, а підхід до всіх учнів і врахування потреб кожного.
Для роботи над документом залучили 55 експертів, які відповідають за освіту вчителів, із 25-ти країн: Австрії, Бельгії (обидві - фламандська та франкомовна громади), Кіпр, Чехія, Данія, Естонія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Угорщина, Ісландія, Ірландія, Латвія, Литва, Люксембург, Мальта, Нідерланди, Норвегія, Польща, Португалія, Словенія, Іспанія, Швеція, Швейцарія, Великобританія (Англія, Північна Ірландія, Шотландія та Уельс).
Окрім експертів, визначених країною, залучені понад 400 інших зацікавлених сторін - вчителів, керівників шкіл, місцевих адміністраторів освіти, представників громадських організацій, політиків, учнів, їхніх батьків та сімей.
Мета документа - надати концентровану інформацію про компетентності, ставлення, знання та вміння, необхідні всім вчителям, які працюють в інклюзивних умовах.
Насамперед, він розроблений як керівництво для проєктування та впровадження програм інклюзивного навчання для всіх учителів.
"Нова українська школа" стисло розповідає, з чого складається Профіль інклюзивних учителів.
За матеріалами сайту НУШ
Детальніше за посиланням: https://nus.org.ua/articles/profil-inklyuzyvnyh-uchyteliv-shho-vony-mayut-znaty-ta-vmity/
