Організація ігор і вправ спрямованих на розвиток навичок спілкування у дітей
Вебінар від сайту "Всеосвіта" ми б порадили переглянути педагогічним працівникам ЗЗСО та ЗДО , а особливо тим, хто почав працювати за програмами НУШ.
Метою вебінару є оволодіння педагогами навичками організації та проведення ігор і вправ за методикою «пластичного дзеркала».
Завдання вебінару:
- 1 ознайомити учасників з поняттям «спілкування»;
- 2 надати інформацію про методику «пластичного дзеркала»;
- 3 навчити правильно організовувати і проводити невербальні ігри та вправи: «Дзеркало», «Вперте дзеркало», «Тінь», «Передай рух», «Передай настрій», «Зрозумій мене», «Лабіринт», «Проективний малюнок».
"Спілкування задовольняє особливу потребу людини (дитини) в контакті з іншими людьми. Прагнення до спілкування інколи займає значне і часом провідне місце серед мотивів, що спонукують людей до спільної практичної діяльності. Спілкування - вербальний чи невербальний контакт людини з людиною, що забезпечує соціальну перцепцію, інтерактивний, інформаційний, афективно-оцінний обмін. Спілкування або опосередковує практичну взаємодію (гра, навчання, праця та ін.), або набуваючи форму самостійної діяльності, задовольняє вроджену потребу особистості у взаєморозумінні, формуванні інтимного духовного зв'язку з іншими людьми. На бажання дітей вступати у спілкування чи відмовитися від нього значним чином впливає наявність у партнерів невербальних засобів у налагоджені контактів: посмішок, погляду, жестів, міміки, які є стимулом для прийняття рішення дитиною щодо подальшої участі в спільній діяльності з даним партнером. Методика «пластичного дзеркала» дозволяє налагодити саме невербальний контакт (без використання слів) між партнерами по спілкуванню. На вебінарі ми не тільки розглянемо цю методику, а і практично проведемо ігри і вправи з дітьми."
За матеріалами сайту "Всеосвіта"
Посилання на відео-запис вебінару: https://www.youtube.com/watch?v=LIInxYrrmXk&t=4s