Обдарованість як категорія ООП

09.03.2020

Говорячи про дітей з ООП, часто йдеться про такі категорії як: діти з особливостями психофізичного розвитку, з РАС чи з порушеннями ОРА, але існують й інші категорії, зокрема, до категорій особливих освітніх потреб, також віднесено обдарованість.

Чому?

Як свідчать наукові праці багатьох учених із вивчення питань обдарованості, у кожній віковій групі від 3 до 8% школярів мають такі здібності або талант, які, на жаль, не виділяються. Тому в 1995 році парламентська асамблея Ради Європи прийняла спеціальну постанову про необхідність навчання обдарованих дітей, в основі якої лежать рекомендації щодо створення умов для повного розкриття здібностей обдарованих дітей як інтелектуального потенціалу нації. Світовий досвід показує, що спеціальне навчання та особлива увага до талановитих дітей з раннього віку педагогічно доцільні, тому що у звичайному класі без особливої уваги обдаровані діти без значних зусиль досягають успіху, а потім зупиняються у своєму розвитку, або просуваються вперед не так помітно, як могли б.

Тож, зважаючи на всі докази важливості роботи з обдарованою дитиною, запрошуємо до різносторонньої співпраці з батьками обдарованих дітей!

Наш центр працює за різними напрямами роботи і з різними категоріями дітей. Тож, співпрацюючи ми зможемо виявити обдарованість та здібність дитини, та разом працюватимемо над створенням умов для реалізації потенціалу Вашої дитини, а також, розвитку особистості дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей.

На фото 1 - інтелектуальна настільна гра «Всезнайко». Це навчальна, захоплююча, розвиваюча, цікава гра в слова, що вимагає від гравців уваги, високого рівня словникового запасу, і ,навіть, фантазії. Вона чудову розвиває кругозір, уяву та комунікативні навички.

Фото 2 - настільна гра «Кубики історій «rory's story cubes»», розроблена північноірландським тренером з розвитку креативного мислення Рорі О'Коннором. Все геніальне - просто: всього лише 6 кубиків з різноманітними зображеннями на гранях створюють більше 10 млн. варіантів сполучень. А далы настаэ черга гравців вигадувати свої історії,виходячи з отриманої інформації. Гра сприяє розвитку уяви,мислення, фантазії, дитина набуває цінні навики побудови історій.

ЗАПРОШУЄМО ДО СПІВПРАЦІ!

© 2020 КУ "ІРЦ" РСР   72012, Запорізька обл., Михайлівський р-н., с. Роздол, вул. 40р.Перемоги,55
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати