Навчання дітей з ООП в інклюзивному середовищі
В рубриці «Бібліотечний фонд КУ «ІРЦ» РСР» ми сьогодні поговоримо про навчально-методичний посібник «Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі» (К60 Колупаєва А. А. Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі: навчально-методичний посібник / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко. - Харків : Вид-во «Ранок», 2019. - 304 с.), який рекомендовано Міністерством освіти і науки України.
Видання містить інформацію про періодизацію та перспективи навчання дітей з ООП, новітні підходи до навчання дітей з ООП та стратегії успішного впровадження інклюзивного навчання. У посібнику представлено:
- ефективні технології навчання дітей в інклюзивному класі;
- методичні рекомендації щодо адаптації навчального середовища;
- методичні прийоми що уможливлюють забезпечення навчальних потреб учнів;
- поради, що сприятимуть удосконаленню інклюзивної практики.
Цей посібник адресовано педагогам ЗЗСО, методичним працівникам, асистентам учителів, слухачам курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, студентам педагогічних вузів, батькам дітей з ООП, фахівцям ІРЦ, працівникам соціальних служб.
На наш погляд, цей посібник по праву є ще однією «настільною» книгою для тих, хто цікавиться питаннями інклюзії та інклюзивного навчання. Адже, розділи посібника надають нам інформацію про загальний огляд, загальні ознаки, класифікацію, підтримку та стратегії навчання в інклюзивному класі дітей з ООП відповідно до нозологій. Вся інформація є доступною, цікавою має лаконічний виклад та зручну візуалізацію у вигляді таблиць та схем.
Тож, якщо Вас зацікавив цей посібник, ласкаво запрошуємо до нашого центру, де Ви зможете ознайомитись зі змістом книги та проконсультуватись з фахівцями центру.