Дидактичні ігри на розвиток мовлення в корекційно-ігровій діяльності дошкільнят

05.02.2020

Одним із показників готовності дитини до школи є розвинуте мовлення, що відповідає віковим нормам. Різні відхилення мовного розвитку негативно позначаються на сприйманні мови, висловлюванні власних думок, оволодінні знаннями та формуванні особистості дитини. Під час вступу дитини до навчального закладу, при співбесіді психолог, а вже в процесі навчання педагог, завжди приділяють особливу увагу саме рівню розвитку мовлення вихованця. Актуальність питання розвитку мовлення дитини продиктоване ще й тим, що протягом останнього десятиліття збільшилась кількість дітей з особливими потребами, серед яких левову частку становлять саме мовні порушення. Дуже важливо проводити спеціальну корекційну роботу по збагаченню, активізації та уточненню словника дітей, з вадами мовленнєвого розвитку. Вона займає значний час, потребує наполегливої праці, ефективність якої залежить від зацікавленості дитини. Цей методичний матеріал дозволить педагогу урізноманітнити заняття (уроки) зі своїми вихованцями. 

За матеріалами сайту "Всеосвіта" 

Посилання на відео: https://www.youtube.com/watch?v=i16JujP2aik&t=5s

© 2020 КУ "ІРЦ" РСР   72012, Запорізька обл., Михайлівський р-н., с. Роздол, вул. 40р.Перемоги,55
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати