Одним із показників готовності дитини до школи є розвинуте мовлення, що відповідає віковим нормам. Різні відхилення мовного розвитку негативно позначаються на сприйманні мови, висловлюванні власних думок, оволодінні знаннями та формуванні особистості дитини. Під час вступу дитини до навчального закладу, при співбесіді психолог, а вже в процесі...
Для колег
Корекційні методики роботи з дітьми з розладами мовлення та порушеннями опорно-рухового апарату
22.01.2020
Вебінар від спеціалістів сайту "НА УРОК" (лекторка - Казачінер Олена Семенівна), що стане корисним вчителям-логопедам, вчителям-дефектологам, реабілітологам та іншим спеціалістам, що працють в інклюзії та з дітьми з ООП.
Соціальна інклюзія в НУШ
08.01.2020
Що собою являє інклюзивна освіта? Перш за все, це введення учнів з особливими потребами до загального освітнього середовища. У вебінарі "Соціальна інклюзія в Новій українській школі" від спеціалістів сайту "ВСЕОСВІТА" розглянуто її сутність, передумови виникнення, основні принципи, покладені в основу інклюзивної інтеграції. Зосереджено увагу на...